the queen and I.

första skoldagen idag, får se hur det går.
börjar klockan 2, pappi ringde och väckte mig halv elva :).

Synd om pappi, han började sin första dag som lärare på skolan idag, och igår fick han världens anfall i ögat, alldeles röd och såg nästan ingenting. hoppas det är bättre idag för han :).
personligen skulle nog jag tycka det var lite läskigt med en lärare som hade ett öga som rann oavbrutet och jätte rött :D.

Iaf så var jag, johanna, carro, carro och sofia hos jossan i helgen, 20-årskalas.
Det var mkt lyckat! dock mindre lyckat när man har stått i kö till nån sketen ute klubb, och så säger dom att det är 19-årsgräns? vad fan är det för tjafs?
jag drog iväg carro så gick vi runt en massa ist :). hungrig, kallt och skoskav som fan.
då bestämde vi oss för att äta kebab, och jävlar vad jag svullstra! :D gottgott.

när vi kom hem till bollnäs, åkte jag till sofa, satt hemma hos henne och niklas, drack vin käka glass och färga håret. det var också mysigt :).

snart fyller lill puppan carro år också, då är det kalas igen! YEY :D

funderar på att gå till schröder och beställa ny tid för en till tattoo, får se hur det blir.
lite nervöst, gör så inihelvete ont :D. men vafuck, vad gör man inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0