bugg på dansgolvet

igår var det utgång.
var hemma hos emelie inna, och det var mysigt.
satt och försökte förklara massa saker till rille,
som jag hoppas på att han lyssnade på.
sedan blev det asroliga ölspelet, så vi pratade engelska hela kvällen.
och det var ju roligt :).

Väl inne på tranan hade det iofs kunnat varit roligare.
men jag och anders dansade bugg på dansgolvet, och rasmus var
som vanligt hur rolig som helst.

sedan gick jag hem i, vad jag tyckte då iaf, världens snöstorm.
pissblöt hela jag, och eftersom jag bara hade en tun höstjacka
så har jag självklart ont i halsen idag.

idag skulle vara våran mysiga familjedag, nu när carro är hemma.
för att visa er hur kärleksfull vår familj är så kan jag berätta vad vi gör.
Jag sitter här vid datorn, askul, carro ligger framför tv,
pappa och siv har varit hos sivans mamma och nu sitter dom nere och tittar på tv. vilken jäkla familj ni!

imorgon blir det fest hos malin, en massa mys hoppas vi på!
Ska ha fin middag där innan, sen så kommer det lite folk.
spela TP, och jag känner redan nu att jag kommer vinna! :)

fixat Miss Li album nu, hon är hur grym som helst!
Why dont you wanna take a shower with me, baby?
shihi :).

Kommentarer
Postat av: Elin

Miss Li 4-eveeeh.

2007-12-30 @ 23:33:46
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0