det rullar på, va?

en dag som alla andra dagar nu.
kom hem från skolan och kände mig lagom motiverad att börja plugga.
men lyckades få lite gjort iaf.
så nu är filmanalysen äntligen klar.
trots detta är högen av skolböcker inte mindre.
conclusion; less på läxor.

för att vara en god vän till Malin, så bakade jag till henne idag.
blev som vanligt en chockladkaka, som hon bad om.
delade med mig till pappa o siv, snällt av mig. ja.

och imorgon bär det av till mamma igen.
helgen väntar med ett fullspäckat schema.
massa jävla vaccinationer och skit som ska göras.
YEE, funny.

tillbaka till samhällsboken nu.
wish me luck imorgon, för det kommer behövas.
ulla kommer fista mig.


såg att jag blev utmanad av mongo elin, och för att göra allt i min makt för att inte plugga till provet imorgon, så gör jag väl det då.

Dra upp kontakterna i din mobil
stanna slumpvis
ta numret och sätt som svar
FUSKA INTE


Hej jag heter Anne
Jag är jättekär i Farmor Hem
men jag tycker Krikke är snyggast
Den fulaste på joren är Marita
Fast Phil är nästan fulare
Jag tycker att ToffeMan är helknäpp
men Bugge är nog den korkaste personen jag vet!
Hetast i universum är Jossan och Lina P kommer gå längst i livet
Hejdå nu ska jag gå och ha sex med Malin P

Kommentarer
Postat av: E.

hihi, vilken rolig utmaning ;D

2007-12-06 @ 01:16:20
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0