lugnet efter stormen

första lugna dagen idag på ett tag.
sköönt.

igår blev det en liten mysig förfest hos bettan.
åkte ner till tranan tidigt, för det skulle ju vara så mkt folk.
tjena. var inte en själ nästan.
malin o bettan tyckte det var jätte pinsamt, men skit samma.
gick och satt oss, högg in på spriten direkt :).

jag hade det iaf trevligt :).
fick sällskap hem, och jävlar vad jag skrattade.
rolig prick det där :).

vänta på att malin ska sluta jobba nu, så ska jag upptadera henne.
har ju dock lovat att inte berätta allt för mkt.

ångest som fan över skolan också.
så jävla jobbigt just nu känner jag. orkar inte med alla arbeten.
ska nog anlita någon som gör allt åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0