glest

det händer som vanligt inte mkt i mitt liv som är värt att notera.
men på grund av tristess kan jag väl ta och skriva lite här.

avklarat 4 dagars festen,
tranan med malin i onsdags,
sedan har det varit bollnäsfestivalen med elin sen i torsdags.
vilken skräll att bollnäs suger på att göra nått roligt,
därav den tråkiga "festivalen".
men med lite alkohol i blodet blir allt genast mkt roligare.

min kaktus blomma for ner i en smäll i golvet inatt /undra vad som hände/
så jag stod halva delen av morgonen med att plocka bort små taggar ur mina händer.
har fortfarande kvar, och det hurts like hell.

i veckan blir det besök hemma hos mamma,
meningen att olle skulle med så skulle vi på grönan.
men det blir utgång i sthlm city ist.
kanske funkar lika bra det å.
who knows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0