Resume

Roskilde var toppen, dock regnade det och det var sjukt mycket lera över hela området.
vafan tyckte jag, vi köper regnkläder - fet smäll i anisktet fick man när man insåg att dom inte var vattentäta.
så festivalen forsatte - även fast jag var sjukt blöt och kall som en istapp resten av tiden.
men det var väl mysigt det med :).

Vi fega dock ur och tog in på hotell när vi fick ca 15cm vatten i tältet och leran tog över vårat liv.

drunkningsrisk var det också sa röda korset, antar att jag hade tur då :).
iaf var det sjukt roligt, toppen dagar borta i danmark.
även fast jag hatar danmark.
dom kan varken koka kaffe eller laga mat, för fyfan det var det äckligaste jag ätit/druckit i hela mitt liv!

pricken över i:et var när elsystemet i hela bilen slogs ut och vi hade inga fungerande vindrutetorkare på bilen, så körde typ 50 på 110 vägar.
vilket ledde till att vi fick lämna fårrden i småland hos bosse och åka med mamma hem.
så nu lär jag dit i veckan och hämta den.

men vafan, jag har slutat klaga - det var en upplevelse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0