Crazy miss Daisy.

Så, vaknade 6 imorse när olof skulle åka till sin pappa.
så nu kan jag inte sova, tidsfördriv med jag vet inte vad tills malin vaknar.
Pappa har dock tagit med sig bilnycklarna till jobbet, och det suger det också.
blir cykel eller promenad till millis idag :).
Sista riktiga sommarfagen, så man får ju lov att passa på.

Emelies stuga imorgon, ska bli as skönt.
Massa jävla öl, vin och korv :).
Back in the days.
synd att man inte hade en videokamera, emelie är så jäkla rolig när hon e packad :).

Försöka leta en jävla bil också, men det går ju inte som förväntat.
Fått mina pengar av farmor nu, söthuve hon.
Och lär ha en bil till roskilde, annars får vi lov att gå, och det kommer förmodligen ta hela mitt liv.
så det känns som mycket smartare med en bil.
GEMÄ!

nu jäklar ska jag lyssna på Barry White och leta bil.
Se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0