genomgång

så, denna vecka har jag inte stratat datorn hemma, därför har jag inte varit inne och skrivit nå.
eller lagt upp nå bilder på bildagboken. jag är en s.k rebell, om ni undrade.

sitter i pappas klassrum nu och väntar på att lektionen ska börja, som jag förmdoligen inte ens behöver gå på.
vilket suger, men jag har ändå inget att göra så.
var med malin på sjukhuset imorse, gick bra för henne.

på söndag är det farsdag, vilket betyder att jag ska baka en tårta till pappa och köpa en liten present.
inga strumpor detta år :).

sååå, skicka mejl till idtrottsläraren nu, lär börja med det coskå.
och geografi, och samhälle.
skolan suger bra mkt ibland :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0