I can't complain -

I kind of like the pain.

Om man bortser från mina raseriutbrott så tycker jag att jag compar med situationen jävligt bra, mkt bättre än vad jag väntat mig.
Jag ska absolut inte gå över gränsen med att säga att jag mår bra, icke.
det är väl ett minus att jag sover cirkus 3 timmar per natt. men det går bra ändå.
sedan det här med sorg är ju olika för alla, jag slutar äta.
och det är väl det enda som har varit bra med det här!
jag ska nu vänta på elin för att åka ner på stan och titta på byxor.
frågade pappa om han vela köpa ett par nya till mig, med tanke på att jag har ett par gamla jeans jag kan ha.
då tyckte han att jag skulle äta fem paket margarin så han slapp betala.
så då köper jag väl själv då!

nu är jag ju iofs bara dum mot mig själv när jag tänker på min babe, lyssnar på heartache musik och mår allmänt kasst. men det hade jag tänk fortsätta med i cirkus 6 år, eller hur var det elin?
känner mig allämnt dum också, för att jag vet att jag är den ende som är ledsen.
skulle tro att den andre inte kunde bry sig mindre.
men sånt får man ta.


över till de bättre sakerna i mitt liv, ikväll är det myspys för hela slanten.
vi ska ha salladsbuffé här hemma, så ska hämta bettan och malin så ska vi iväg och handla det som behövs.
jag hoppas på massa godsaker.

imorgon är det utgång, ska bli himlans roligt!
rillis kväll, han ska få sig en kväll han aldrig glömmer ;).

grant my last request, and just let me hold you
don't shrug your sholders, lay down beside me
Sure, I can't accept that we're going no where.
but one last time, let's go there.
lay down beside me.

Kommentarer
Postat av: Din torra glass

det tycker jag också att du gör. Jag vill att du ska äta, annars kan jag inte håna dig för din hängiga röv. Men det är svårt att äta när man mår dåligt. Kyssisen från din kompiz!

2007-10-06 @ 02:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0