nu ska vi se

vad har hänt sen sist?
kan börja med elins födelsedag, som blev en hemskt lyckad kväll.
massa gos och gott hemma hos henne innan vi åkte ner på tranan.
var även bra där nere, beroende på vad man jämför med :). men jag är nöjd ändå.

denna vecka är det praktik vecka, jag ska vara med moa.
och eftersom hon är nere i göteborg, börjar inte min praktik förns på torsdag.
alltså gick jag o la mig 7 imorse, tittade på 3 filmer på raken.
blev väckt av pappa när han kom in rusandes kl 4. han blev lagom glad när han såg att jag fortfarande sov.
men vafuck, det spelar ingen roll.
tänkte spendera hela natten igen med att se på film, då jag insåg att alla filmer är nere.
och det är väl inte direkt super smart av mig att gå ner o väcka mörkets furste såhär dags.
alltså kommer jag ligga o läsa gamla knasen tidningar tills jag somnar.

imorgon ska jag ner på stan med malin, efter hon slutat jobba :).
hoppas jag får se henne in action bakom disken :D.

och på onsdag är det utgång med elin, trevligt.
hoppas hon sover hos mig igen, då ska jag antasta henne. GRRRRRRRRRRRRRR! ;)

tillbaka till de onödiga sakerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men grrrrr!!!!!! sover hos dig då, loooovar ;)

2007-10-23 @ 09:26:47
Postat av: Elin

/ELIN

2007-10-23 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0