time to say goodbye

Så ja, idag har jag lekt lite med Moa.
Vi har hemma hos familjen aspenfelt och lekte med deras kattungar :).
mkt uppskattat av moa, även mig :). passade på att kela lite med carros framtida tuss, så otroligt söt katt.
så imorgon ska jag dit igen, då ska vi ta och baka en chockladtårta :).
mumma.

sen är det hemskt synd om min lilla mamma.
hemskt, hemskt synd om henne.
så hjärta till henne!
åka dit på söndag och ge henne en massa kärlek, för en gång skull ;).

sjukt med eksem, eller utslag eller vadihell det nu är.
frenetskt kliandes, så jag har blåmärken och sår över hela benen.
mindre trevligt.
mamma får plåstra om mig nästa vecka.

ska se om jag kan piggna på mig lite så jag kan följa med TJAT-Elin ut på lördag.
men vi får se hur det blir med den saken ;).

opera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0