let me hold you.

Så, nu känner jag mig som en utnyttjare - men jag får iaf en kappa.
mkt bra mkt bra.
jag och malin åker till valbo på lördag morgon, då är det shoppning som gäller.
sen är det kalas för hela slanten på kvällen. (iaf några ören)

idag åkte elin till sthlm, det var lite tråkigt.
nu har jag ingen att gråta för.
förmodligen kommer gismo eller kosmo till hands inatt.
jag håller nu på att supa ner mig själv.
det är dock inte så lätt som jag trodde det skulle bli.
men vafan, jag har hela natten på mig.

längtar icke sa nicke till långa matte lektionen imorgon, då ska jag inte sitta med tysken - han kan tamme faan allt.
tråkigt för mig.
jag är sämst på matte C.
jag o lolo kan sitta och gråta tillsamans.

men nu, fuckers, vin och nutini.
som vi säger där jag kommer ifrån - dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0