saker som är konstaterade

idiot;
- man tror att man känner någon, men det gör man aldrig
- man tror att människor har känslor, men det har dom inte
- man tror även på vad vissa personer säger till en, men det ska man inte göra
- man tror att efter flera år ska man börja se framåt, men det är ett stort "no, no"
- man tycker känna sig trygg, men FUCK vad fel man har då
- man tror att det var menat att vara, så att säga, guess what? FEL!

annat;
- jag behöver bara sova 2 timmar/natt, or less
- jag gillar inte längre matte C
- jag är en väldigt agressiv människa - deal with it
- jag har, förmodligen, det bästa människan på hela jorden i mitt liv - babbo!
- jag har en konstig känsla uppåt bröstet, undra vad det är? hmm.
- jag blir lätt road när jag inser hur mycket jag hatar vissa personer, oh baby det är inte lite heller
- jag kan nu göra wtf jag vill, frågan är vad jag ska börja med
- jag funderar på att bara inta flytande drycker, helst med massa alkohol i, resten av mitt liv
- jag har konstant huvudvärk, därför tänker jag ringa sjukhuset
- sist men absolut inte minst, jag tänker skolka imorgon. SÅDETSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0