varje dag känns likadan

igår vad en bra, glad dag. massa skoj och alkohol.
var på ikea med pappi och siv på dagen, lite smågrejer till rummet och köttbullar blev inhandlat :).

sen va vi ut på tranan, roligaste kvällen på tranan ever.
det sög inte som vanligt, vilket var en trevlig överaskning.
sen skämde jag ut med ett antal gånger, men det är därimot ingen överaskning.
skickade massa sms, som jag inte har någon aning om vad jag skrev :).
men det är bra det med.

somna på en gång när jag la mig i sängen, vaknade upp i morse och mådde hur bra som helst.
helt nöjd med mig själv, det var också en överaskning.

nästa lördag är det utgång igen, rilles födelsedag, då ska vi ha kul igen :).
han ska få världens bästa present av oss med.
muhah!

mer tv nu.
hej påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0