BLÖH!

lite sådär allmänt tråkigt.
sitter och skirver lite på mitt projektarbete, och jag har ju sedan långt tillbaka insett vad jävla tråkigt det är med projekt. borde ju bojkotta egentligen, men det vågar jag inte.
så sitter och försöker skriva en bra sammanfattning och en kalasbra diskussion.
det går väl ganska mycket åt helvete. sånt man får ta.

var i skolan idag, mådde förjävligt hela dagen.
mår mkt bättre nu.

börja lite smått på historian snart också, ska ju trots allt vara klar på måndag.
en dag innan projektet, tack S.


mitt liv kretsar runt skolan, och så kommer det förbli ett tag framöver.
och jag känner redan nu hur mitt humör sjönk rekordmässigt.
skit samma, snart åker vi utomlands och super oss skitfulla.
på tal om det, så ska jag inte ut nu på 2 veckor, WHOA! rekord.

imorgon kommer carro och jimmy, jag ska laga mat åt dom - duktig.
anyway, plugga nu.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0