build me up, buttercup

det blev fan utgång igår. det var inte planerat, men det var nog ganska lyckat ändå, va?
stefan triggade mig, så kände mig mer eller mindre tvingad att supa
stefan, pj och malin kom hit. det var trevligt.
mindre trevligt att jag drack sprit. så jag hade galet mkt ångest imorse när jag insåg att jag hade ringt ett samtal som jag inte kom ihåg alls! malin påminnde mig om vad jag sa. ännu mer ångest.

iaf, så sov jag stefan och pj i stora sängen när vi kom hem.
dom snarkade som två jävla morsor, så jag somnade efter 4 något tag, vaknade up 6 imorse och var aspigg och trodde att jag hade sovit över. klev iaf upp då och kokade kaffe.
fick ju sota för det nå inåt helvete sen med! tyckte jävligt synd om mig själv.
stefan och pj åkte hem, jävligt mesigt tycker jag.

balmötet var lyckat, kom fan fram till bra saker.
åka iväg och handla lite till balen imorgon, mysigt.

kanske ska ta och plugga lite nu?
är typ det enda vi gjort den här veckan, fan vilket mörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0