kärleksabstinens

dagens dag har varit toppen.
började med sovmorgon eftersom jag var ledig idag, klev upp runt 11.30 och åkte iväg med malin för att hämta elin. vi drog till skolan och käkade. sedan ner på stan och kikade lite, gick in på Resia och bokade resa! så nu är det bokat och klart, så den 10 maj drar vi iväg till Kreta. ska bli så galet jävla skönt!
helt rätt också att det är dagen efter matte C nationella, kommer väl vara jävlig deppig efter det så en utlandsresa kan inte bli mer rätt!
suger dock att det kostade mer än vad vi hade förväntat oss, men det är sådant som man får ta.

vi var ute och gick idag med, hurtbullar som fan. galet skönt att vara ute i det här mysvädret. det är ju som man vill ha sex med vädergudarna nu, ren och skär lycka!
åkte hem till bettan och spelade lite fäbo-tennis, men magda fuskade så jag satte mig och tittade på ist.
sedan blev det tv-tittandes och pluggandes för dom andra tjejerna.
fortsatte med min uppsats i samhälle A, om svensk migrationspolitik. och det kan jag ju säga er, är så otroligt ointressant så det finns inte. saftigt att skriva en diskussion på den sen.
ska försöka bli klar med den i natt eller imorgon, annars blir det på tok för mycker att göra sen. vilket det redan är nu, men men.

som sagt, kärleksabstinens som en tokstolle.
eller?
jo.

image17
mysigt värre.


Kommentarer
Postat av: Elin

du har ju mig, det är ju käääärlek

2008-04-23 @ 19:59:37
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0