mest oproduktiva någonsin

den här veckan iaf. dagen har varit så otroligt slapp så det liknar inget alls!
religionen imorse drog jag ut lite papper, sen satt jag och lökade. på samhälle så kom christian från bollnäsnytt och intervjuade oss, lagom lökigt det med. och på filosofin åkte jag och pappa till farmor. hon berättade att hon hade varit och lämnat mat, kakor och öl till mig. typ, YES! farmor är bäst.

så vi bestämde att ta det farmor bakat och åka hem till bettan och sitta och fika i solen, done and done.
mkt trevligt.
sen kom malin och vi drog en rulle. skickade massa mms till varandra, gratis idag, och det var väl mer eller mindre det vi gjorde idag. sitter hemma nu, har börjat på uppsatsen till historian nu. det suger hästballe, men det man måste göra, gör man. and that´s it. skulle gärna slippa, men vafan.

läsa lite med om äcklet nu.
samt börja på uppsatsen till samhälle, skriva frågorna till religonen och filosofin, börja på redovisningen till, once again, religion och filosofi.
this sucks, big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0