onsdagens onsdagar

ölen var ett faktum igår, och det blev lyckat.
jag, anna och rickard satt här hemma och busade.
josefin var även hit ett tag.
vi hade trevligt, snackade skit för det mesta. typ som vanligt.
gick ner till tranan och det var typ tomt där nere.
men jag och anna intog dansgolvet, snabbt som fan. shakade ass till spice girls m.m.
mkt trevligt.
träffade även johan där inne.

in på max och käkade chili cheese, och gjorde världens volt utanför.
en aningen pinsamt, men det är sånt som händer.
har för mig att det förekom sms-skickandes, men jag har ingen aning om vad dom innehöll.
sånt händer definitivt varje jävla gång.

jag och anna gick hem och la oss, skedade hela natten. skedning for life!
vaknade imorse, gick till skolan då vi insåg att vi fortfarande var full.
sånt som inte händer så ofta.
så vi tre låg inne i elevrådsrummet och tyckte synd om oss själva.
bakis så in i helvete sen. HUA!

just för tillfället mår jag om en överkörd katt, men sånt som man får ta.
ska ta och göra högskoleprovet lite nu, så man är lite förberedd inför lördagen.
kuk i röven vad det kommer bli drygt.

image15
läckerheten är slående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0