rivmärken på ryggen

nu så. sitter hemma och äter vindruvor och kex med elin.
precis hemkommen från bettan, fixade som smått med inbjudningarna till balen. dock gjorde jag inte så mkt just nu ikväll eftersom jag satt 5 timmar på skolan och slavade. känns jävligt bra att det är nästan klart nu, lite smågrejer kvar sen är det bara att lägga dom på lådan.
var även till farmor och käkade lite sallad, asgott för övrigt. vi satt och pratade hur länge som helst. blev lite halvjobbigt sådär, men hon berättade även lite saker om birger, min rediga farfar, iofs hade jag kunnat klara mig utan det - men är väl kanske bra att veta det ändå.
anyway, askul att vara med farmor. hämtade även med en av mina gitarrer därifrån, så nu kan anna lära sig spela som en guru när jag är i kreta. toppen!

håller på att fixar hem ola magnells ena album nu, så nu ska jag poppa han hela natten och skriva uppsatser!
låter väl jävligt roligt, eller?
kanske ska skita i allt som har med skolan att göra och våldta elin istället, bättre idé.

och så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0