Stalin, Rasputin och Kant

en liten genomgång av arbeten. gjorde en uppsats igår om rysslands historia på 2 timmar.
det var drygt så in i helvete, men det var något som var ett måste. så jag ställer upp och är världens bästa kompis, så varsågod johannes och malin.
Rasputin må vara en av historiens mest tråkiga människor, jävlar vad less jag är på mitt arbete. det är 8 sidor, än så länge, av skit! süstler kommer mycket troligen somna när hon läser den. med all rätt också.
filosofiarbetet går väl sådär, det kommer förmodligen bli en vild diskussion på slutet. precis som det ska vara. jag kommer nog börja bråka med alla, helt rätt isf.

migration, vattenbrist i Afrika, MaC nationella, rollspel SvC väntar härnäst. det kunde inte vara nå tråkigare heller.
men, suck it up! indeed.

sitter i pappas datasal nu och väntar på malin, ska käka mat som fan snart.
sen bär det iväg till sthlm, johan glans kväll. kommer förmodligen skratta så fort jag ser han.
imorgon blir det shopping för hela slanten, mormors slant.
mmmmmmmmmmm, beer på kvällen, typ.

sen hem tillbaka hit och plugga röven av mig, för i helgen ska jag inte göra ett skit som har med skolan att göra. förutom att läsa den äckligt tråkiga boken om rasputin. jobbig jävla människa. (ältning pågår)

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0