08-10

080808 "firades" självklart i sthlm, vart inte mycket drag, vilket pappa nog blev lite besviken över.
först kungsan sedan blev det en sväng på stureplan, 45000 pers lite lätt sådär.
jobbigt med småtjejer som låg och spydde överallt, tycke lite småsynd om dom.
sedan var det LW på zinken i spöregnet, 19000 pers där.
han var galet jävla bra. vela hoppa upp på scen och vpldta han där på fläcken.
men jag lät blir, och det var väl kanske lika bra.
miss li var för-band, och hon var självklart galet bra, hon med.

höll på och fippla lite hemma hos mamma igår.
gjorde i ordning rummet lite som jag ville ha det, hon blev sur för att hon inte alls ville ha det så. men jag tyckte faktiskt att det blev mycket bättre efter vi flyttat runt lite.
var på ikea och köpte en garderob, så åtmindstonde en fjärdeldel av mina kläder får plats.
nu är det uppdrag få-plats-alla-mina-84-par-skor på gång! får se hur det går.
och jag vet att pappa sitter hemma i målda och muttrar över mina skor, och tycker säkerligen att jag ska slänga ungefär 78 st. MEN GLÖM DET, GUBBE! ;)
det är mina babies, för tusan.

imorgon ska jag och malin laga middag, sedan blir det utgång.
ledig på onsdag <3.

för övrigt, så har jag gått runt och trott att jag varit mer pank än en polsk hora med aids, när jag till min oerhörda förvånan hade fått tillbaka på skatten! hur lovely är inte det då?!
sedan, 10 minuter efter jag märkt detta, så hittade jag en liter sprit inne i en låda, som jag HELT glömt bort.
så jag var så galet jävla lycklig igår när jag kom hem, så jag trodde jag skulle dö av lycka.

anyway.
nu ska jag packa ner mitt kök.

PUSSHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0