ännu mer utfyllnad

hemma från jobbet nu, har städat och packat lite smått inför flytten.
ska ta en storstädning imorgon, så det ser relativt bra ut här hemma.
tjejerna ska ta hand om katterna i helgen, får se vilka överaskningar som väntar mig när jag kommer hem på söndag, om katterna har fått nå mat under helgen eller inte. detta är ingen självklarthet då elin och anna tar hand om dom ;). dom sätter kattstackarna på en diet, en jävligt hård diet I may add.

såg heléns kommentar på mitt inlägg som jag skrev i förrgår, och började skratta.
hon är rolig, hon :).

nu ska jag ta och lägga mig i sängen och lyssna på min talbok.
det är grejer, det! det må jag säga.
just nu lyssnar jag på stephen king - from a buick 8.
engelsk tal, så det är skitbra!
förra boken hade världens tråkigaste jävla talare.
är faktiskt lite småkär i gubben som pratar här.


men, nog med skitsnacket.
god natt på er alla.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det var ju Annas fel. Hon hade nycklarna hela tiden och jag lekte med Johan. Hihi! Btw, leka idag?

2008-08-07 @ 03:16:19
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: Helén

Ha ha.... du är oxå kul ;)))

Ha en bra dag trots skitväder

Kram

2008-08-07 @ 12:02:00
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0