döda mig nu

kom precis hem från jobbet. bör tilläggas att jag åkte dit 6.30 i morse.
jag är så jävla slut i hela kroppen, galet hungrig eftersom jag är så fattig som jag aldrig varit (mat är nu något jävligt lyxigt), förbannad över hela situationen med allt som rör sig allt, och allmänt jävla slapp bara.
plus att min talbok är slut. det är jävligt tråkigt eftersom den var galet bra.
funderar på att våldta stephen king och tvinga honom att gifta sig med mig eftersom jag då ska föda hans barn. eller nå.

synd att malin dissade lunchen imorgon.

för övrigt så jobbar jag bara 10 dagar till på gutenberg.
sen blir det hässelby som gäller.
kul.


min count down;
8 dagar till LW på zinken
9 dagar till daniel är back from the states.
11 dagar till mysmiddag med familj #2
12 dagar till lönen <3<3<3<3<3<3<3
15 dagar till flytten till sthlm, samt inflyttningsfest hos Carro.
16 dagar till jag börjar jobba med Ella.
en halvtimme innan jag dör av vuxen-livet.

man skulle ju kunna säga att mitt liv börjar då lönen kommer.
eller den dagen jag blir arbetslös så jag slipper detta helvete.

bhöööööööööööh, typ.
nu ska jag gå och sova.
upp och jobba imorgon, ju.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ameh, lilla stumpan :(

2008-08-02 @ 00:27:57
Postat av: Babbo

Bit ihop hjärtat och välkommen till vuxenvärlden ;)

Du dominerar!

2008-08-02 @ 00:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0