enough

nu var det ett tag sen jag skrev, yet again.
men iaf.

kan väl börja  med att säga att helgen i norrtälje var ganska lyckad ändå.
med undantag från emo-chicks(en) som var där, kände mig riktigt gamal hela tiden när dom var i närheten. irriterande tjejer, det må jag säga.
annars så hade daniel roliga kompisar. dom gick faktiskt att umgås med.

denna vecka har det inte hänt så mycket, utgång och shit igår, mysigt med middag hemma hos carro innan vi åkte iväg och spelade biljard och sånt.
träffade en trevlig kille från ö-vik som var sugen på snus, jag skämtade med honom och sa att han fick ta den som jag hade inne. sagt och gjort, han stoppade in den under läppen var var allmänt nöjd över tillvaron. en aning chockerande beteende. han fick iaf en ny av oss, bara för att visa att vi är snäll.
vi förlorade som fan på biljarden, även fast jag fuskade som fan. iiihihi.

bakade som fan åt carro igår, cupcakes och tårta.
hon fyller ju år imorgon, så då är det kalas.

ikväll är det utgång igen, josse kommer :D.
blir toxic ikväll, får se hur det blir.
säkerligen rolig, men jag känner mig inte sp jävla laddad nu.
mest för att jag har inga skor att ha på mig, (Ja, pappa, jag sa det; jag har inga skor)


det här blev ett jävligt tråkigt inlägg, sådetså.
men just för the moment så struntar jag i det.
ska duscha och rota lite i garderoben sen vidare till carro.

Kommentarer
Postat av: Pappan

Ooohhh..det är synd om dig!!!.....not! ;)

Vad du egentligen menar är att du inte hittar något par som passar bland alla 376 par skor du har!

2008-08-31 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0