gonna be okey

sitter här och häckar som en annan idiot.
anyway, är inte på fb och glider lite. nån snubbe från, något land, började snacka med mig och han tyckte att vi skulle lära känna varandra jättebra och ha långa samtal om oss själva och våra liv.
det här med att vara trevlig mot främlingar är ju inte riktigt min grej, så jag blev äcklad på en gång.
säkert en snuskgubbe.
nu skulle nog mina föräldrar vara lite småstolt över mig.
kanske.

anyway, igen, idag har det varit galet drygt att jobba.
ville inte alls. anna kom till jobbet och vad bakis och seg, så jag blev självklart sympatibakis med henne.
så det var jobbigt.
over all så har det varit en dryg dag, för jag har städat och packat lite skit här hemma med.

ska iväg med anna och sola nu.
umgås is the shit.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0