Happyface

jag behövde ju inte ens fråga daniel om han ville komma.
ih, han ringde nyligen och sa att han skulle komma imorgon.
typ, yes, vad mysigt :).
ihih. på min lediga dag imorgon ska jag iväg med gävle med rille först, sen ska jag hem till målda och äta med mys-familjen, sen ska jag hämta cuteface så ska jag krama ihjäl honom.
det kommer bli, typ, världens bästaste dag.

idag är det tisdag, vilket innebär tisdags kul på parken, vilket innebär att jag ska dricka upp spriten som jag hittade här hemma, vilket innebär att jag kommer spåra. men förhoppningsvis är jag klok och inte alls dricker nå mycket.
håll tummarna!

nu kom elin, ska mysa lite med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0