stockholm kysser mig på kinden

inbiten stockholmare, eller?
flytten i lördags gick iaf bra, mamma myglade som fan så hon skulle slippa bära alla mina saker. så jag och mormor fick svettas ist. men det får väl gå, för den här gången.
inflyttnigsfesten hos carro var en jävla hit. det var sjukt mkt människor som kom in i hennes lilla etta.
en si så där ASMYCKET folk var det.
eftersom jag är en sån där optimist så vet jag inte redigt hur mycket jag bör eller kan dricka, så jag blir jättefull. men det är väl småsaker ändå?
josse toppade iaf mig, hur mycket som helst, när hon gick och la sig och sov i en buske utanför carro.
det var väl ganska så roligt när carro och tomas fick panik och ringde polisen efter en timmes letandes.
skoj, det må jag säga.
träffade MP också, det var jävligt roligt, med tanke på att jag har sett henne under 5 mintuer på hela sommaren.
så nu fick vi lite mys-tid.
ska nog in till stan och träffa henne imorgon, får se hur det blir.

jobbade första dagen igår, det gick jättebra.
jag och ella var in till vällingby och fikade med mamma.
sen åkte vi hem och fixade i ordning henne för sängen, vilket tar 2 timmar.
efter jobbet mötte jag upp rille och daniel, gick hem till mamma och käkade lite och var allmänt fjantiga.
jocke blev sur för jag inte masserade honom, men så går det när man åker hem tidigt på kvällen.
sen gick jag och cuteface hem till honom och kramades.

rillish åkte hem till bollnäs idag igen, tyckte han var väldans tråkig som gjorde det.

jag och albin var ute och gick när hela himmelen öppnade sig och det regnade som en morsa.
så nu stinker det blöt hund i lägenheten.

snart iväg och äta lunch med daniel nu.

pappa: jag har inga pengar på mobilen längre, ska fylla på senare idag när mamma kommer hem. så om du läser detta innan jag svarar sen, så vet du varför :).det är alltså inte för att jag har ignore på dig :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0