utfyllnad

nyvaken såhär på min lediga dag.
dock så har jag ju inte sovit i ett sträck, eftersom jag är van att kliva upp vid 6, så vaknade jag ju självklart då. samt klockan 9, 10 och 11. finally vid 15.00 klev jag upp och tänkte laga mat.
gick däremot åt helvete eftersom jag inte får upp den jävla burken till potatisen!
lagom frustrerad och hungrig.
meeeeen, skitsamma.

idag blir det bara slapp iaf.
har diskat lite och sånt skit.
ska iväg och leka med malin snart.
och imorgon återgår jag till det tråkiga vuxenlivet med att svettas på jobbet.
mindre charmerande, men det är sant.

i helgen bär det iväg till sthlm, once again.
ska iväg på LW med mamma och carro.
och Elsa ringde igår och frågade om hon fick komma och vara med oss under helgen, så det ska bli jävligt roligt att träffa henne igen. var ju ett tag sedan.

anyway.
hoppa in i duschen och dö nu.
samt ringa malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0