snicksnack

har egentligen inget att säga, har bara hemskt tråkigt.
daniel har gått till jobbet, och carro är på skolan, mamma är i egypten.
jag vill också utomlands.
men nästa år ska jag och malin dra iväg! :D
känns hur jäkla rätt som helst.
hoppas vi hittar en asbra resa för, typ, 4 kr eller nå.

varför har inte jag fått min lönespec?! VA?!
jag vill veta vilken dag jag får lön, för bövelen!

tur att jag har världens bästa syster, kom på igår att jag har inga pengar och jagska fixa naglarna idag.
carro ställer upp, som altid! bästaste.

nu ska jag försöka lösa det är med kameran, wish me luck, det behövs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om inte er utlandsresa nästa år går till USA och Kalifornien så blir jag ledsen i ögat. Ska du ha klart för dig ;)

2008-12-11 @ 23:07:24
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0