what you doing to me

på tal om huvudvärk, så kom jag hem från läkaren nu.
jag gjorde ett vanligt EKG, sedan ska jag iväg till heart center och göra ett arbets-EKG, sedan ska jag få träffa en neurolog. som jag sa tidigare, så är det jävligt bra att jag har fått dessa tider för att kolla upp vad det är. men samtidigt så skulle det suga om det var hjärtat som det är fel på. för, vad fan, det är mitt hjärta - for crying out loud.
men som pappa och mamma sa, så är det skönt att det äntligen verkar hända något.
och det håller jag ju med om.
men kan inte redigt släppa det här med hjärtat.
JÄVLAR om du inte pumpar som du ska, eller har nån defekt, HJÄRTJÄVEL!
då dör du.

så min lediga dag är lite av förstörd, skulle jag vilja påstå.
ska snart in till vällingby och möta upp camilla en sväng, ska få nå kort eller nå.
ska med ella till astrid lindgren imorgon, så var tvungen att ha nå med mig som jag glömde.
så det kan gå.

hoppas verkligen inte att carro bangar lussebullsbakningen idag.
lussisar.


igår så slogs jag och daniel, som vanligt, men han gjorde illa mig som fan när han snärtade till nageln, har säkert världens blåmärke där nu. det gör ont som fan.
plus att han har nån jävla inflamation i halsen, synd om honom.
men arbetsmoral som en jude så är han på jobbet ändå.
stört.
det skulle jag aldrig vara.

över till annat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0