bästa skoldagen, EVER!

idag har jag haft världens jävla flyt i skolan.
först så snackade jag med min idrottslärare, och förklarade läget.
och hon gick med på att jag enbart behövde gå på extra lektionerna.
sen snackade jag med Ulla, hon gick med på att dissa ett prov och ersätta det med en uppsats, vilken jag gör på cirkus 15 minuter eller något sånt - eftersom det är jag som är blixten med uppsatser.
sen hade jag svenska tal, kanske inte gick så bra, men vafan jag gjorde den iaf.
sist men inte minst så hade jag geoprov med torbjörn, muntligt I may add.
jag rockade hela hans värld! svar på tal, verkligen. snygg kompensation till sista provet som jag totalsög på.
sedan strök han resten av provet och gav mig cirka 70 frågor att svara på, thnx a lot säger jag till det och flinar!

typ min dag, än så länge.
sitter i datasalen med elin nu och inväntar pappsen.
ska åka till farmor och vara lite social och hjälpsam.

imorgon är vi i klassen ledig, skönt som fan!
då är det dags att sätta igång, på riktigt, med skolarbeten som MÅSTE göras.
inget slappande här inte. eller iofs, ska ta fetaste sovmorgon till typ 9 på kvällen.
up all night inatt. hemskt bra.

hoppas på en trevlig överaskning med,
men känner jag mig själv och min ovanligt dryga jävla otur så bidde det ingen överaskning.
men jag får väl lov att hålla mig som resten av världen, eller min umgängeskrets - whatever.

hej på´le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0