det ointressanta

dagen började bra med en långpromenad med gördis i finvädret.
hon var så duktig så, helt slutkörd nu. legat och sovit i soffan i flera timmar nu.

igår sökte jag sommarjobb, hoppas så in i hell att jag får det.
annars bli det panik. ska ta och ringa passteam idag också och se om dom har nå jobb.
känner mig ansvarsfull. ganska vuxen också för den delen.

fortsätta vuxenstreamet och ta och baka.
kanske snowboard ikväll, annars hemmamys med elin och gördis.
MMMM, vad gosigt.

imorgon kommer malin hem! <3
därför ska jag laga middag åt henne innan vi ska ut, gud så romantiskt.
innan dess ska jag hem till jonathan och fika.
ska se hur det står till med den sjuklingen. synd om han.
nu märkte jag att vi hade missuppfatta varandra, det var tydligen idag jag skulle dit.
det var ju knasigt. anyway. baka och diska, tvätta och städa. fytusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0