green street

kort och bra dag i skolan idag.
var och fixade lite med balen, går fan framåt.
jakob kom och pratade lite, och han passade på att visa några av sina tricks på mig och micke.
chocken och srkäcken i mickes ansikte då han insåg att han hade två bollar i handen, och inte bara en som han trodde var så jävla klockren så jag trodde jag skulle dö av skratt!
iaf.

valentin idag. vilket betyder att det var singels night hemma hos mig.
resulterade med dagboken och green street hooligans.
jag och malin storgrinade under dagboken, och jag och anna höll på och dö under green street.
hunken dog, fyfan vilken jävla pärs.

har även varit och hämtat gördis hos helen med.
gofisen! så nu har vi varit ute på promenad, och tänkt gå och burra ner oss under täcket nu.
så sjukt söt hund.
hunden vet hur man ska charma en.
henne ska jag låna under lovet med. då är det mys på högsta nivå!

fick btw ett blomogram hem idag med, blev så fruktansvärt förvånad.
otroligt jävla gulligt iaf. får se om kosmos kan hålla sig ifrån att käka upp blomman.
let´s hope so.

som sagt, inta sängen nu med gördis och knasen.
detta är asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0