han som tränger in i allt.

typ, vishnu iaf. det hade pojkarna roligt åt idag.

ÄNYVAJ! idag har det varit full uppt hela dagen, skolan först, lagomt slappt.
stigge kirrade mitt vg på provet, tackar och bockar.
jag vela kramas med rasmus, men han sprang väg i den vildaste förtvivlan denna vecka.
jag och pappa har flyttar grejer, det gick inte alls som vi ville.
mormor har skickat strumpor på posten till mig.
hjälpt farmor igång med lokalen.
vart på bolaget, kirrat corona till anna.
var till carina, kirrade öl till mig själv.
städat upp lite, diskat, samt svettats som en jävla idiot.
var på mobackes och fikade en aningen med farmor och pappa.
inväntar nu pappa och farmor igen, dricka kaffe och få pengar :). YEEEEY, typ, bästa med att fylla år.
sedan kommer malin och nippel, lite mer senare kommer nog elin (HOPPAS ;);)), och ännu senare än detta kommer Anna. och då ska vi välkomna singellivet med öppna armar över ett antal öl.
det kommer bli så mysigt sååå.
det som är bäst med det, är att jag slipper sova själv inatt :). annsingen skulle vara mysig och sova med mig, sedan skulle nog även snygg-elin också sova här. dagen är på topp, mitt herrskap!

toppiluringen!
pms-kärringen inom mig har gått och lagt sig - standig left är en lycklig människa.
bajs i toan vad skönt det är att vara glad :). hah.

JAHA!!! under det goda humöret sviker elin mig, hon vela inte sova med mig :(.
MER MYS TILL MIG OCH ANNA DÅ! prrrrrtfhp. eller hur man stavar det.

fuck it, nu ska jag städa ännu mer, annars tror farmor att jag inte kan ta hand om mig själv.
vilket vore aldeles sant, men det behöver inte hon veta.
kärlek till folket, HEJ MÄ´LE!

Kommentarer
Postat av: Rille

Var ni ut igår?

2008-02-14 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0