nya tag, eller nå liknande.

sitter hemma hos malin nu, ännu en gång.
Pia bjöd mig på middag idag, hon är nog lite orolig över mig och katterna.
bor ensam i lägenheten, så jag kommer fan gå under. äter macka till lunch och middag.

veckan har gått ganska bra.
hade matte C prov idag, gick väl ungefär åt helvete!
sen var jag på sjukhuset, ska få träffa en neuroglog samt ta mer jävla prover i uppsala.
så nu jävlar börjar det hända grejer - dags det!

ska hem till lägenheten med elin nu, sen kommer rille och håller oss sällskap.
imorgon blir det fett med fest. helt rätt! (typ oh så ätt)


i mitt otroligt tråkiga och händelselösa liv så finns det inte mycket mer att säga.
så hejpå´le!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

neurolog och prover? mot hjärntumören, eller?

2008-02-02 @ 14:36:43
URL: http://styggsylt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0