tiderna har inte förändrats

eftersom jag fick tråkigt nu när malin åkte, så skriver jag igen.
men tillräckligt tråkigt för att göra allt skit till skolan har jag inte.
dock har jag gjort historian, religionen och geografin.
känner att jag sätter P för plugget nu.
kommer gå in i väggen, eller nå, om jag fortsätter plugga idag.
så det kommer bli fett med ig på matteprovet, men det är sånt man får ta.

plockade vuxenpoäng som fan idag då jag spenderade mina sista pengar på mat och saker till lägenheten, kändes väldigt vuxet gjort av mig. bra, duktigt!
hoppas verkligen, verkligen, att farmor bidrar med pengar imorgon.
behöver klirr i kassan nu, med tanke på att vi åker på söndag - och man vill ju shoppa som ett jävla as där borta.
annars så for jag lov att sälja mig själv.

gå till huset imorgon och leda reda på kabeln till kameran.
sen kommer farmor och pappa på middag/fika hem till mig.
då är det kalas som gäller!
tror även det med öldrickandes med anna på kvällen.
sedan kalas igen på fredag, yeeees till alkohollivet.
helt jävla rätt. sådetså.

nu får det vara nog med att leka social,
soffan ska intas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0