underhållande

siddu! imorse när jag vaknade hade jag en gammal golvmopp sovandes på huvudet. (gördis)
hon är tokmycisg, och jag vill inte alls lämna tillbaka henne.
för att välkomna våren på det bästa sättet, har vi nu varit ute på en långpromenad.
dock kan inte liten, gammal och skruttig hund gå så långt. så hon är helt utslagen nu.
hon ligger på golvet, nyss gick hon cirkus12 varv runt bordet och lät som en gris.
underhållande, må ni tro.

anmält mig till högskoleprovet nu. tack paniken!
tack till carolina som räddade mig och betalade, för tro på fan att jag förtfarande inte har nån internet-bank.
är man dum så är man.

ta och städa, tvätta och diska lite nu.
fett med förfest här hemma ikväll, as usual. mysigt det.
 - måste ta och klämma fram morsan ur mig och säga att det är tammefan chips över hela golvet sen smågrisarna var här och åt igår. men sånt man får ta det :).
upp med hyllor och sånt så det blir någorlunda fint här.

HEJ MÄ´LE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0