vissa har tid med allt

typ, YES! internet-tiden är kommen, och jag är happyface.
jag har ju ett liv annars också. men vafan, jag ska inte ljuga och säga att jag inte har saknat internet.
plus att detta hjälper mitt projektarbete som faaan.

igår blev en mysdag, vi var här hemma och var sociala.
jag skulle plocka så in i hell med vuxenpoäng genom att laga mat till mig och elin,
det gick åt helvete så det fick bli pommes ist. helt rätt.

sen satt vi och snackade i 100 år kändes det som, mycket trevligt.
var och hämtade anna och anne i lenninge, dom var läckert full så jag hade kul :).
pinsamheter är ju ett faktum i min vardag, så varför bryta det? helt onödigt.
så nu har jag ju äntligen bestämt mig, FUCKIT sa jag inatt, och det ska jag fan göra.

hoppa in i duschen nu innan malm kommer,
kanske ska väcka anna och malin?
fast dom är ju för söta när dom sover.
och btw, anna ska snacka om att snarka! :D
iväg och handla med pappa och farmor, fan nu blev det ju brådis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0