behoven är nu stillade. (för en vecka)

dagen har varit som vanligt, med några små undantag.
somnade runt 8 tiden imorse, bestämde mig för att skita i projektet.
var planerat att jag skulle kliva upp vid 9, duscha, dricka kaffe och gå till skolan - som alla duktiga.
slutade dock med att jag vaknade 13.50 - ASTRÖTT och svettig.
blev lite smått panikspring här hemma, bestämde mig för att gå till skolan för att möta upp malin.
det blev sjukanmälning så jag kunde stilla mitt dåliga samvete.
för att kompensera detta ska jag gå på föredraget som är imorgon, det är väl typ jag i hela klassen som ska dit.
känns helt rätt.

Siv var lite fundersam idag hörde jag.
hon funderade vad som föregicks här hemma inatt,
och det kan man ju aldrig vara säker på. pappa blev lite upprörd. jag är enbart glad över händelsen.
det var ju iaf kul.

fick damp när jag kom hem nu på kvällningen.
stökigt som fan på rummet, skolböcker i hela jävla huset.
blev till att fixa till sängen - vissa förstår inte hur jag vill ha det.
efter ungefär 1 timme av bäddning så ser det nu bra ut igen. toppen

uppdatering på flytten;
jag o pappa letar fortfarande lägenhet, tror dock vi nästan har bestämt oss. jag har iaf.
farmor flyttar in här på övervåningen, skönt för siv så hon slipper sälja huset.
då återstår problemet med möbler, då pappa har slängt nästan allt för sivan köpte nytt.
så det blir till att åka på ikea och shoppa! happyness! :D

back to doing nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0