bitter jävla människa

- ja, jag är det och jag tänker fan inte förneka det!
världen är emot mig just ju, precis ALLT går käpp rätt åt helvete.
jag ska bajsa på allt!

bara för att underhålla mig själv;
  • fick en ny dator av pappa; jätte snällt, tack, men VAFAN! allt gammalt jävla skit som jag vela ha kvar då? fuckit, vad less jag blir.
  • installationskivan är borta till kameran - hur fan ska det gå då? orka ladda hem skiten, jag vill ha skivan!
  • tillståndet här hemma, som om det inte vore knäppt ändå att vi fortfarande bor kvar, så drar pappa iväg och sover inte hemma. därav blir jag sittandes här själv! Vad i helvete? vad är det för snack.
  • skolan; kära nån vilken jävla pärs med skit att göra, blir så in i helvete jävla less på alla jävla grejer så jag får för fan hjärtinfarkt snart! seriöst, hur fan ska jag kunna orka att göra allt det här? bojkottar hela skiten och är sur ist
  • pengalösheten, visst jag kanske inte behöver ha en massa cash inrullandes till skit grejer, men kom igen? jag lär väl för fan få kunna köpa sprit så jag blir glad? ELLER! jo. för att inte börja på att snacka om allt skit som jag lär betala in för studenten och balen. GE ER FÖR FAN, mjölkning av pengar på högsta tänkbara jävla nivå.
  • min surhet irriterar mig som fan
  • den här ovissheten om att jag inte vet när nästa gång blir; därav så vill jag ha det nu, jämt och hela jävla tiden. mina drifter kastar mig ner i smutsen sen rullar den runt mig i bajset. så illa är det.
jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här är ingen jävla seriös blogg. känner att jag måste påpeka det eftersom jag skriver ungefär lika bra som Gismo på droger. nu när det är sagt så behöver ingen bli upprörd över något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0