ignorera föregående rubrik

för nu jävlar skrämmer jag mig själv, kanske inte men ändå.
GEMÄ!!

skoldagen var faktiskt bra, tema-dagen om hedersvåld osh shit.
söta pojkar som jag och malin kunde underhålla våra tankar med.
a, skitsamma det var en bra dag iaf.

pappsen var och hämtade mig, så åkte vi upp till BB och snackade lite.
stod 4 på lägenheten, och får väl hoppas på att dom andra tackar FETNEJ så vi kan flytta omgående!
för nu jävlar så är det dags att vi drar, fort som faaaaan. typ.
palla trycket.

pappa sitter och snackar med farmor i mobilen, och det låter som ett väldigt spännande samtal. eller inte.
snackar om henne jävla cambridge, vilket jag och pappa ska vara försökskaniner i.
låter asbra.
pengar, pengar.

kikade efter soffor igår, vill dock ha allt som jag ser.
men hittade iaf två som vi borde köpa.

jag har inget intressant att säga, vilket inte alls är så ovanligt som jag skulle vilja att det var.
men det är den bittra sanningen.
borde dock slita mig härifrån för att plugga allt jävla skit som jag har denna och  nästa vecka.
men jag känner mig själv, så vem försöker jag lura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0