kalla mig buttercup

hemma hos malin nu igen.
jag och pappa var och fixade lite i lägenheten idag, jag koncentrerade mig på köket.
och det gick väl som det gick.
får lov att flytta in i lägenheten denna vecka, så familjen nikanorrson/andersson inte blir sur på mig :).
men malin kommer sakna mig ;);).

för övrigt så gav rasmus mig fett med blåmärken i lördags, vill bara påpeka det.
han har dåligt samvete, jag tycker bara det är roligt.

"temadag" imorgon, IGEN, högskoleinformation.
lagom irriterande när man måste sitta och lyssna på massa skitsnack hela dagen som man inte alls är intresserad av. ska lyssna nå slu(t) skolan, sen ska jag göra mitt jobbiga projektarbete.

ÅH VAD ROLIGT! kissie är med på nyheterna! SÅ JÄVLA RÄTT!

Kommentarer
Postat av: Rille

Jag tycker du ska bo kvar hemma hos malin. Det känns tryggt att ha er på samma ställe, då känner man att man har lite kontroll över er!

2008-01-29 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0