less på tråkigheter

idag var jag och mamma iväg till Lunda för att fylla i min vaccination.
men med tanke på att dom i nairobi är dum i huvudet, så tog jag bara twinrix.
kände att, varför ska jag fortsätta punga ut massa pengar när vi inte kommer åka?
läste i DN idag till min förtvivlan att alla resor till Kenya är inställd till i april.
vi satt då på donken, och jag började käka på tidningen ist för min lilla hamburgare.
blir så otroligt, förbannat, jäääävla less på idioterna dom trodde att det skulle lösa sig att fuska.
äeh, blir galen.

en annan sak som jag är otorligt less på nu är min jävla livmoder, ja jag sa det,
tänker slita ut den med en sked imorgon om det inte ordnar upp sig.
fyfan för tjej-livet!

igår kväll, när både mamma och carro somnat så tänkte jag ta tag i min feta ångest över skolan och börja plugga.
under halva lovet har jag drömt mardrömmar om diverse prov och skit.
så jag täntke att jag skulle ta tag i samhälle, trots att rasmus sa att vi skulle börja plugga dagen innan.
la mig i sängen, drog upp mobilen, en timme efter detta så slutade det med att jag låg och läste nemi till kl. 5 imorse. vilken jävla miss. men det är totally mig. skit.
äckelprojektet som jag inte ens börjat med ska utkastet vara inlämnat den sista den här månaden.
får se vilken rövknullning jag kommer få av ulla då.
det kommer förmodligen inte bli vackert, men när blev det vackert med rövknullning?

Ja, jag är en tråkig, arg och för övrigt dålig människa.
så för bövelen, läs inte bloggen om ni tycker den är tråkig.
inte en kotte som är tvingad. med undantag på elin och malin som kommer få höra mig klaga i all evighet.
synd för dom kanske ni tycker, inte jag! MUHA.
för att återgå till att jag är en dålig människa, har jag lyckats få Lolo - en till synes lycklig och duktig människa att bli en bitter tjej. så går det när man umgås med mig :].
hon ska döda Kenya, och jag följer henne hack i häl - belive me, det gör jag.

nu ska jag låtsats vara glad och sprattig så mamma inte får nå psykbryt, för det vore ju så ovanligt - eller?
åka in till stan och köpa smink till malin.
göra av med alla pengar i hela världen på jeans och skor hade jag tänkt.
mkt, mkt bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha!!!!! fan vad jag skrattade åt dig nu. Det är allt bra synd om dig.

2008-01-04 @ 18:39:10
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0