slapphetens slapphet på en söndag

yes! gårdagen var väl en ganska lyckad kväll.
var en riktigt mysig förfest hemma hos bettan innan tranan, med mina klasskompisar för en gång skull :).
det var roligt, hoppas dom kan sluta hata mig nu :).
tranan var väl som vanligt, behöver inte ens prata om det.

sov hemma i lägenheten inatt, myyyyysigt må ni tro.
hemma hos malin nu. ska åka iväg och handla med pappa snart.
sen blir det till att flytta in katterna i lägenheten idag, så jag har officielt flyttat ur från malins hus.
lite tråkigt, haft hemskt mysigt då jag har bott här :).
majsan_lööööööve!

nu så, blir det mer snack med tjejerna sen åka till pappsen.

kärlek till folket.

Kommentarer
Postat av: säändie.

tack :)

2008-01-27 @ 20:52:30
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0