..still going strong

dra åt helvete vad jag är less på skolan nu.
första gången ever som jag är skoltrött.
och det hade inte kunnat komma mer olägligt.
har så in i hell med grejer att göra nu. sitter och försöker mig på äckelartikeln i svenskan som ska vara färdig tills imorgon. och det tänker jag nog tamme fan skita i, al kan få en käpp upp i röven.
sedan blir det av att plugga samhälle och geografi. samt skriva min äckliga jävla projektuppsats.
som sagt, less så otroligt sjukt jävla less.

ut och dunka på som fan i helgen iaf.

jag o pappa ska iväg och titta på lägenheten snart.
vill ha, och vill flytta nu.
orkar fortfarande inte vara i huset.
bort, bort, bort.

surfitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0