ta saken i egna händer

eftersom jag har sjukt tråkigt nu, så skriver jag igen.
hade förväntat mig att jag skulle ligga och sova nu, men icke sa nicke!
efter att ha varit vaken i två dagar så borde man vara lite små trött, men jag vill tydligen vara vaken.
så varför inte?
kommer förmodligen somna vid 3-4 inatt och sova över imorgon, detta kommer i sin följd leda till att
Ulla blir skitsur på mig. och det vill jag ju inte.
får se till att inte sova över då.
blir spännande.

idag var det iaf mys hos malin, med middag och massa snuskprat.
hah! :) men vafan, det är väl det vi gör bäst. inte ska vi försöka låtsas vara pryd inte.

om man skulle ta och lägga sig och glo lite på tv då kanske.
världens mest oskönaste soffa, men det är sånt man får ta.
för övrigt tror jag att jag håller på att bli sjuk, mindre roligt med halsont och hosta.
men det är vinter. that´s life!

abstinensbesvären blir allt värre och värre, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Elin

abstinensbesvären dödar mig långsamt.

2008-01-08 @ 17:01:58
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0