the rise of the angry one

jajaja.
kände mig för sur och hopplös tidigare, det kanske lös igenom i mitt tidigare inlägg.
så jag tog min feta röv över till malin och bettan, och det gjorde mig mycket gladare.
 - måste skjuta in att lägenheten var fin och fräsh, håller tummarna.
jag och malin tittade på handbollen och bettan sprang runt i tvättade och sov.
sverige vann, mkt bra match från båda sidor tyckte jag. asbra gjort.

pappa kom och hämtade mig och majsan.
uppdaterade mig över läget.
och eftersom jag har dom bästa kompisarna, så har malin erbjudit mig en sovplats hemma hos henne.
väldans snällt av henne och pia tycker jag! toppen.

tv med pappsen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0