MY OH MY

låt oss inte skäma om hur tråkigt det är nu.
ligger hos mamma, yet again, och det regnar som fan ute så jag orkar inte göra nått.
egentligen borde man väl ut och shoppa lite, men icke!

var som sagt iväg och åt lite med daniel, carro hänkade också.
pasta blev det, men var inge hungrig och blev jävligt grinig när det inte fungerar som jag vill med pastan.
jobbigt, det må jag säga.

har iaf sökt lite jobb nu.
två stycken som verkade asbra, så hoppas att jag får nått utav dom.

pappi och helén är väl på väg hit snart.
men har sagt åt pappa och sega så jag hinner pussas lite med daniel igen innan jag åker hem.
för det vore ju verkligen något att hänga i julgranen.
eftersom han åker till staterna så är det lite tråkigt. HMH!
men vafan, that´s life, once again.
han bad mig byta massa tider på jobbet så jag skulle kunna komma igen nästa helg.
men det är ju helt jävla omöjligt.
dumt det, å. det må jag säga.

AAAAAAAAAH.
mysigt, då.

nu ska jag fortsätta med mina tråkigheter.
kanske drar iväg till telia snart och myser lite med carro och jocke.
det vore också något att hänga i julgranen.


bara för att jag har poppat Katy Perry - I kissed a girl i 89 timmar.


None
gemä lite sol, då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0