någonting nytt

min lediga helg är nu förbi, och till min (och några andras) förvånan så har jag tillbringa den nykter.
big whoop ska jag ta och säga.
har varit med elin, typ hela tiden, först svett-maraton hemma hos mis i fredags och igår var vi hemma hos henne och tittade på sex and the city. mkt mysigt om jag får säga så.
skjutsade olof och några av hans kompisar både fredag och lördag.
det var faktiskt ganska roligt i fredags att köra runt dom.
anyway.


idag var jag och käkade med pappa, helén och mattias på esras.
flrst var jag dock på jobbet, på min lediga dag, på grund av att min favorit går på semester imorgon.
så jag bakade tårta åt henne och så satt vi och snackade skit i lite över en timme.
kommer li ganska så tråkigt när dom försvinner nu, men hoppas på att det blir lika roligt att jobba ändå.
för att komma tillbaka till saken, så käkade vi på esras, kul att träffa familjen igen.
dom har nämligen varit på husvagnsemester.
sen följde jag med dom hem till målda och myste lite.
bad pappa och helén att lära mig spela gitarr, och det gick väl som alla andra gånger.
dock så lärde pappa mig tre akord, och det må jag säga, var en jävla stor bedrift av honom.
eftersom jag är helt jävla hopplös.
men nu så, har jag tänkt bli riktigt duktig på den här skiten.
så det är fram med gamla beatles-boken och börja lära mig nu.

lägga mig och läsa min bok nu.
börjar tidigt imorgon, typ världens största suck för det.
jobbar dock bara tre dagar den här veckan, sen ska jag ner och jobba med ella.

HEJ MÄ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0